ما که هستیم
متن پیشنهادی: نشانی وبسایت ما: https://ellery.ir.
دیدگاهها
متن پیشنهادی: هنگامی که بازدیدکنندگان دیدگاه خود را در سایت مینویسند، دادههای نشان داده شده در فرم دیدگاهها و همچنین آدرس IP بازدیدکننده و رشته عامل کاربر مرورگر را برای کمک به تشخیص هرزنامه جمعآوری میکنیم.
یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده میشود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده میکنید. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.
رسانه
متن پیشنهادی: اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با دادههای مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت میتوانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.
کوکیها
متن پیشنهادی: اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، میتوانید برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکیها تصمیمگیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید زمانی که نظر دیگری را ارسال میکنید، دوباره جزئیات خود را پر کنید. این کوکیها به مدت یک سال دوام خواهند داشت.
اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مرورگر شما کوکی قبول میکند را تنظیم میکنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته میشود از بین میرود.
هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکیها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینههای صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکیهای ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکیهای گزینههای صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر " مرا به خاطر بسپار " را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکیهای ورود حذف خواهند شد.
اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان میدهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی میشود.
محتوای جاسازیشده از دیگر وبسایتها
متن پیشنهادی: مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایتهای دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.
این وبسایتها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمعآوری کنند، از کوکیها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.
اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک میگذاریم
متن پیشنهادی: اگر شما یک تنظیم دوباره رمز عبور را درخواست دادید، نشانی IP شما در ایمیل تنظیم دوباره وجود خواهد داشت.
چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ میکنیم
متن پیشنهادی: اگر یک نظر را ارسال کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ میشوند. این به این معنا است که ما میتوانیم نظرات بعدی را بطور خودکار بجای اینکه در صف بازدید قرار دهیم، تشخیص داده و تایید کنیم.
برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام میکنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه میکنیم، ذخیره میکنیم. همه کاربران میتوانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمیتوانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین میتوانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.
حقوقی که بر روی دادههایتان دارید
متن پیشنهادی: اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظری ارسال کردهاید، میتوانید درخواست دریافت یک فایل خروجی از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه میداریم، از جمله هرگونه دادهای که برای ما ارائه کردهاید را بدهید. همچنین میتوانید درخواست کنید که ما هرگونه اطلاعات شخصی که در مورد شما داریم را پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.
دادههایتان کجا فرستاده شد
متن پیشنهادی: دیدگاههای بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.
1) ساعات کار بخشهای مختلف بیمارستان چگونه است؟
بيمارستان آرام به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات مي باشد.
كلينيك هاي تخصصي و فوق تخصصي با تعيين وقت قبلي از پزشك مورد نظر
2) چگونه گزارشات و پرونده پزشکی خودم را آنلاین دریافت کنم ؟
شما ميتوانيد کلیه گزارشات پزشکی خود را میتوانید با ورود به پنل کاربری خود در اپلیکیشن بیمار مشاهده کنید (لینک دانلود)
3) چه نوع خدمات پزشکی در بیمارستان ارائه میشود؟
جراحي های پيشرفته ارتوپدی و درمان بيماري هاي مفصلي و استخوان
اعمــــال جراحي مغـز و ستـــــون فقرات مانــــند تومـــور مغـــزي، ديســك گـردن و كمـــر، جراحي ارتــــوپدي انـــــواع تعويــــض مفصل و اعمال جراحي اصلاحي در انــدام
جراحي های مغز واعصاب
درمان تومورهـــای مـــغزی و نخــاعی
درمان اختلالات ستون فقرات (نخاع)
درمان انواع آسیبها و خونریـزیهای مغزی
جراحیهای رایج دیسک کمر و دیسک گردن
جراحي قلب باز و تــعويض دريـــچه قلب
خدمات آنژیوپرافی و آنژیوپلاستی عروق و EPS
جراحي هاي زيبايي و لاغری
جراحي هاي غير تهاجمي و لاپاراسكوپي
جراحي پستان ( سرطان، زيبايي،تعيه پروتز)
انواع جراحي هاي احشايي با روش هاي پيشرفته
جراحي هاي زيبايي اعم از : رينوپلاستي ، ابدومينوپلاستي، ليفتينگ پوستي، مامو پلاستي، ليفت ران و بازو و …
پانسمان،بخیه،ختنه و …
4) آیا فضای پارکینگ برای بیماران و بازدیدکنندگان موجود است؟
فضای پارکینگ زیر پل شهدای روحانی (جنب بیمارستان) و به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است.
5) چگونه میتوانم با پزشک معالجم در ارتباط باشم؟
میتوانید از طریق اپلیکیشن بیماربا پزشک معالج خود تماس بگیرید یا پیام بگذارید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باند (لینک دانلود)
6) آیا بیمارستان خدمات اورژانس دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه میدهد؟
بله، بیمارستان آرام خدمات ترجمه برای بیماران غیرفارسیزبان ارائه میدهد تا درک کاملی از وضعیت خود و درمان مورد نیازشان داشته باشند.
7) آیا بیمارستان خدمات اورژانس دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه میدهد؟
بیمارستان آرام در حال حاضر فاقد بخش های دندان پزشکی و چشم پزشکی می باشد.
8) چه اقداماتی برای کنترل عفونت در بیمارستان انجام میشود؟
بیمارستان آرام پروتکلهای دقیقی برای کنترل عفونت شامل ضدعفونی منظم محیط، واشینگ منظم اتاق ها و محوطه، گردش هوا هر پنج ثانیه یکبار، استفاده از ابزارهای یکبار مصرف و آموزش به پرسنل در رعایت بهداشت فردی در نظر دارد.
9) آیا بیمارستان خدمات پذیرش پرستار خانگی را ارائه میدهد؟؟
بله، با مراجعه به دفتر پرستاری بیمارستان آرام خدماتی برای معرفی و اعزام پرستاران خانگی متخصص به بیماران نیازمند در منزل دریافت نمایید.
10) آدرس بیمارستان آرام کجاست ؟؟
کرج، بلوار ملاصدرا،جنب پل شهدای روحانی
11) چگونه با بیمارستان تماس بگیرم؟
شماره تلفن 02636111000 به صورت شبانه روزی برای سهولت در ارتباط شما با بیمارستان آرام در نظر گرفته شده است.
1) چگونه میتوانم نوبت ویزیت از کلینیک بگیرم؟
جهت اخذ نوبت از كلينيك هاي فوق تخصصي از ساعت 8 الي 14 با شماره 02636111000 داخلي 152 و 153 تماس حاصل نموده و يا به شماره تماس09926246416 در اپليكيشن بله پيغام بگذاريد .
2) آیا بیمارستان آرام خدمات مشاوره و روانشناسی ارائه میدهد؟
بله، بیمارستان آرام دارای بخش مشاوره و روانشناسی است و جهت اخذ نوبت از ُساعت 8 الي 14 با شماره 02636111000 داخلي 152 و 153 تماس حاصل نموده و يا به شماره تماس09926246416 در اپليكيشن بله پيغام بگذاريد .
3) چگونه میتوانم از نتایج آزمایشهایم مطلع شوم؟
نتايج آزمایشها از طریق پیامک ارسال خواهد شد، همچنین اپلیکیشن بیمار و حساب کاربری شما قابل دسترسی است یا در صورت درخواست، میتوانید نسخه کاغذی آن را از بخش آزمایشگاه دریافت کنید.
1) بیمه های تکمیلی تحت پوشش بیمارستان آرام کدامند ؟
بیمه تعاون – بيمه بانک ملی -بيمه سامان درمانت – بيمه شرکت نفت- بيمه تجارت – بیمه دانا- بيمه کانون سردفتران- بيمه 15 خرداد- بيمه البرز – بيمه میهن- بيمه بانک مرکزی- بيمه دی- بيمه سینا- بيمه کارآفرین- بيمه بانک صادرات- بيمه آسیا- بيمه بانک صنعت و معدن- بيمه پنها- بيمه بانک توسعه صادرات- بيمه نوین- بيمه بانک کشاورزی- بيمه صدا و سیما – بيمه پارسیان- بيمه ایران- بيمه معلم- بيمه رازی- بيمه بانک ملت- بيمه ملت- بيمه تجارت نو- بیمه نیروهای مصلح- بيمه بانک صنعت و معدن نوین- بيمه بازنشستگان فولاد- بيمه بانک سپه- بيمه آتیه سازان- بيمه آرمان-بیمه ما-بیمه سرمد-
2) چگونه میتوانم از هزینه های درمانی (بستری،ویزیت، حق عمل و ...) مطلع شوم ؟
مراجع گرامي، لطفا در خصوص اطلاع از هزينه هاي درماني و نحوه بستري با شماره تماس پذيرش بيمارستان تماس حاصل فرمائيد02636111 داخلي 760
3) نحوه پرداخت هزينه در بيمارستان چگونه مي باشد ؟
تمامي پرداخت ها از طريق درگاه پرداختي بيمارستان آرام در واحد صندوق مجاز مي باشد.
1) برای روز زایمان چه وسیله هایی باید برای مادر و نوزاد همراهم باشه ؟
مدارک پزشکی،شناسنامه، نامه بستری، یک دست لباس اضافه نوزاد، یک بسته خرما و آب میوه طبیعی برای زایمان طبیعی
(لباس بخش مخصوص مادر، پک بهداشتی ،پتو ، سرهمی کلاه و جوراب نوزاد توسط بیمارستان تقدیم میگردد.)
2) آیا بیمارستان برای نوزادان متولد شده، تزئین و دیزاین اتاق دارد؟
بله، تیم روابط عمومی بیمارستان با هماهنگی قبلی و با سلیقه و طرح مورد نظر شما، اقدام به تزئین اتاق مادر و نوزاد میکنند. جهت هماهنگي در واتس اپ پیغام بگذارید 09351057449
3) آیا بیمارستان برای لحظه متولد شدن نوزاد، خدمات فیلمبرداري دارد؟
بله، تیم روابط عمومی بیمارستان با هماهنگی قبلی و با سلیقه و طرح مورد نظر شما، اقدام فیلم برداری از لحظه ورود شما به بیمارستان تا لحظه خروج میکنند جهت هماهنگي در واتس اپ به شماره تلفن 09351057449 پیغام بگذارید
4) آیا برای زایمان همسرم میتونه کنارم حضور داشته باشه ؟؟
در زایمان طبیعی بله همسر شما در بلوک زایمان در کنار شما هستند. اما در زايمان طبیعی امکان حضور همسر در اتاق عمل موجود نیست.
1) چه مدارکی برای بستری شدن لازم است؟
مدارکی مانند کارت شناسایی، دفترچه بیمه ، مدارک پزشکی قبلی و نامه بستری لازم است. با این حال، قبل از بستری شدن بهتر است با بخش پذیرش تماس بگیرید تا تمام مدارک مورد نیاز را بررسی کنید. 02636111000 داخلی 760
2) آیا بیمارستان خدمات ترجمه برای بیماران بین الملل ارائه میدهد
بله، بیمارستان آرام خدمات ترجمه برای بیماران غیرفارسیزبان ارائه میدهد تا درک کاملی از وضعیت خود و درمان مورد نیازشان داشته باشند.
3) فرآیند ترخیص بیمار پس از درمان چگونه است؟
پس از تایید پزشک معالج و دستور ترخیص، مدارک مربوط به ترخیص توسط منشی بخش آماده و راهنماییهای لازم توسط کادر درمانی به بیمار و همراهان او ارائه میشود و س از طی کردن فرآیند ترخیص آنژیوکت بیمار جدا و از بخش بدرقه می شوند
4) امکانات رفاهی بیمارستان برای بیماران و همراهان آنان چیست؟
بیمارستان امکاناتی نظیر کافهتریا، اینترنت وایفای، ایستگاه شارژ، نمازخانه و … برای بیماران و همراهانشان فراهم کرده است
5) آیا امکان بازدید از بیمارستان پیش از بستری وجود دارد؟؟
بله، شما میتوانید با هماهنگی قبلی با واحد روابط عمومی از امکانات و بخشهای مختلف بیمارستان بازدید فرمائيد تا با شرایط و محیط آشنا شوید . جهت هماهنگي در واتس اپ پیغام بگذارید 09351057449
6) زمان ملاقات بیمارستان چه ساعتی هست ؟؟
ساعت ملاقات بخش های عمومی از ساعت 15 الی 16:30
بخش های ویژه از ساعت 15:30 الی 16
7) ساعت سرو صبحانه،ناهار و شام بیماران چه زمانی می باشد؟؟
ساعت سرو صبحانه 6 اليل 6:30
نهار 12 الي 13
شام 18 الي 19 می باشد
در صورت نیاز به هر نوع خوراکی خارج از زمان های مقرر پذیرایی، با واحد مهمانداری در طبقه -1 و یا داخلی 781 تماس حاصل فرمائید
8) اتاق های بخش های بستری بیمارستان به چه صورت است؟
بیمارستان دارای اتاق های خصوصی یک تخته و عمومی 2 الی 4 و اتاق VIP می باشد
9) خدمات اتاق vip چگونه است؟
منوی غذای باز، شارژ ظرف میوه، خدمات پذيرايي مضاعف، مهماندار ویژه،چای ساز، میز و صندلی غذاخوری، عدم محدوديت همراه،تلفن، پرستار ويژه، اینترنت رایگان، و ….
10) آيا ميتونيم براي عيادت گل طبيعي با خودمون بياريم ؟
به جهت حفظ ايمني بيمار و جلوگيري از بروز حساسيت احتمالي، ورود گلدان خاک دار و گل های طبیعی به داخل بیمارستان ممنوع می باشد



